StadsLAB: Huis van stad en regio

4 februari 2020

Locatie: Spuilab, Spuiboulevard 210

Entree: Gratis

Terugblik: StadsLAB 6: Huis van Stad en Regio

Graag nodigen wij jullie uit om deel te nemen aan het 6e StadsLAB. Dit keer worden de resultaten van de tweede ronde van de prijsvraag voor het Huis van Stad en Regio besproken. De tijdens de eerste ronde van de prijsvraag geselecteerde bureaus tonen hun uitgewerkte visies vanaf eind januari in het SpuiLAB aan de Spuiboulevard met tekeningen, maquettes en film.
De vier architectenbureaus zijn:
In opdracht van de gemeente Dordrecht organiseert Stichting DE STAD een StadsLAB om de plannen nader te bestuderen en hierover met elkaar van gedachten te wisselen. De resultaten van dit lab worden aangeboden aan de onafhankelijke jury als een onderdeel van de rapportage met de feedback vanuit de stad / ondernemers / medewerkers en regio naar aanleiding van de tentoonstelling. De jury neemt deze rapportage als een van de onderdelen mee in haar afwegingen te komen tot een beoogd prijswinnaar.

Agenda:
18.00 inloop met lichte maaltijd
18.30 start programma
welkom door Hendrik Jan Groeneweg, voorzitter van Stichting DE STAD en inleiding van Anneke van Veen, moderator van de avond
18.50 inleiding door Pauline Niersman, projectleider van het Huis van Stad en Regio en Frank Sieuwerts, projectdirecteur
19.00 filmpjes bij de verschillende ontwerpen
19.20 start werkgroepen